Under den senaste tiden har det försvunnit 2 st USB-laddare och en diskborste från klubbstugan. Laddarna var avsedda för laddning av de lampor som är till för ronderingen.
Det är häpnadsväckande och och ynkligt att någon med tillgång till klubbstugan, dvs en medlem, har lånat saker som tillhör klubben.
Om ni av misstag fått med er något från klubbstugan, vänligen lämna tillbaka det omgående.
För att undvika att fler laddar försvinner har den nya laddaren låsts in. Lamporna står numera på plåtskåpet.
